2012. szeptember 16., vasárnap

Sport szelet torta

Anyukám szülinapjára készült ad hoc jelleggel, mert gyorsan szükség volt még egy tortára. Szintén a GoodFood magazin augusztusi számában találtam a receptet, Dukai Regina fémjelezte. 

Hozzávalók:
50 dkg darált keksz
25 dkg olvasztott vaj
20 dkg porcukor
2 dl langyos tej
egy kis üveg rumaroma
3 kanál kakaópor
egy marék szeletelt mandula

Tetejére:
két tábla étcsokoládés tortabevonó
szeletelt mandula

A hozzávalókat alaposan összekevertem, majd egy 22 centiméteres tortaformába alaposan belenyomkodtam. A tortabevonókat két kanál vízzel nagyon lassú tűzön kevergetve felolvasztottam és egyenletesen rásimítottam a masszára. Hűtőben legalább két órát pihentettem, majd megszórtam a szeletelt mandulával. Tálalhatjuk tejszínhabbal vagy vaníliafagylalttal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése