2012. március 29., csütörtök

tojáskrém

Hipp-hopp jutott eszembe, nem sokat gondolkodtam a dolgon és nem variáltam naphosszat az összetevőkön. Főleg a gyermek kedvére ácsingóztam, hogy színesebbé tegyem a tojásfogyasztási kultúráját, de egy kis megkóstolás után köszönte nem kérte, pedig esküszöm, hogy ehető, sőt finom. Mini adagot készítettem, tényleg a próba kedvéért.

Hozzávalók:
2 keményre főtt tojás
1 teáskanál tejföl
1 teáskanál mustár
(borsot a gyermek miatt elhagytam, de szerintem az sem rontaná el)

A tojásokat keményre főztem, majd megtisztítottam őket a héjuktól. Félbe vágtam őket és kiszedtem egy kis tálkába a sárgájukat. A sárgájukhoz hozzáadtam a tejfölt és a mustárt, összekevertem és már ehető, kenhető, vagy csak kenyérdarabkával mártogatható is.
Aki esetleg vendégeknek készíti el, az feltétlenül töltse vissza a fehérjékbe a krémet, illetve habzsákból nyomja bele a krémet és olyan igazi 'kaszinótojás feeling'-je lesz. Friss koktélparadicsommal tálalva könnyű reggeli.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése