2011. október 29., szombat

Csülök krumpli derccel

Hozzávalók:
1 kiscsülök
1 fej vöröshagyma
1 fej fokhagyma
bors, fűszerkeverékek
étolaj
sütőzacskó

Krumpli derc:
6 szem krumpli
1 fej vöröshagyma
2 db fehérpaprika
pirospaprika
só, bors

A kiscsülköt kicsontoztattam, majd jól megtűzdeltem a fokhagymával, majd az olajban feloldott fűszerkeverékkel, húspuhítóval megkentem. Egy egész vöröshagymát rászeltem a tetejére és sütőzacskóba tettem.

160 °C-os sütőben másfél órát sütöttem, majd kivágtam az zacskó tetejét és még tíz percig rápirítottam.


A krumplit megpucoltam, kockára vágtam és feltettem főni sós vízbe. Amíg főtt a krumpli, addig pici olajon a vöröshagymát és a kockára vágott fehér paprikákat üvegesre pirítottam, majd végül egy teáskanál pirospaprikával megszórtam. A megfőtt krumplit krumplinyomóval összetörtem és belekevertem a hagymás paprikába. Sóval és borssal ízesítettem.


Száraz vörösbort tudok ajánlani hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése