2012. február 24., péntek

rakott burgonya

Családi adagot csináltam, 4 felnőtt és egy pici részére.

Hozzávalók:
6 közepes burgonya
6 tojás
10-15 szelet házi szalámi vagy kolbász (természetesen kiváltható boltival is)
10 dkg bacon
4 dl tejföl
15 dkg sajt
só, bors, vegeta
pici vaj

A burgonyákat majdnem puhára, héjukban megfőztem, majd megtisztítottam a héjuktól. A tojásokat keményre főztem és szintén megtisztítottam őket. Ezután felszeleteltem őket és egy kivajazott jénai tál aljára elkezdtem rétegesen pakolni őket. Első sor burgonya, ezt kicsit vegetával megszórtam, majd egy sor bacon, utána egy sor tojás és végül egy sor szalámi. Ezt addig ismételtem, amíg az alapanyagok elfogytak. Végül a tejfölt kikevertem egy kis sóval, borssal és vegetával, majd az egészet ráöntöttem a rakottasra. A tetejét jó vastagon megszórtam reszelt sajttal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése