2012. október 12., péntek

Citromos muffin

A GoodFood októberi számában leltem erre a receptre és mivel a kislányom nagyon szereti a citromos (savanyú) dolgokat, így nem volt kérdéses, hogy megsütöm neki. Persze a kihűlésig nem bírt várni.

Hozzávalók:
25 dkg puha vaj
40 dkg cukor
3 tojás
25 dkg liszt
2 teáskanál sütőpor
3 citrom leve és reszelt héja

A vajat 25 dkg cukorral összekevertem, majd hozzáadtam a tojásokat, a lisztet, a sütőport, 1 citrom levét és 2 citrom reszelt héját. 12 darabos muffin formát kibéleltem papírokkal és a sütőt 140°C-ra állítottam légkeverésen. A tésztát egyenletesen szétosztottam a formákban, majd kb. 30 percig sütöttem.
Vártam míg kicsit kihűl, majd kiszedtem őket egy rácsra és megszurkáltam a tetejüket több helyen. A maradék citromlevet összekevertem a maradék cukorral és a reszelt citromhéjjal. Ráöntöttem a muffinokra a levet és hagytam kihűlni (illetve volt, aki nem bírta kivárni). 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése