2012. október 12., péntek

Őszi leveles

Mindig tartok itthon leveles tésztát, mert sose tudni, hogy mikor kellhet. Ma pont így jártam, mert valami édességet szerettem volna sütni, de nagy dolgokhoz nem volt kedvem, így esett a választásom a leveles tésztára. Én a Spar-os félkész, hűtött és nem fagyasztott leveles tésztát szeretem a legjobban. 

Hozzávalók:
1 csomag leveles tészta
2 darab körte
pici fahéj
cukor
szilvalekvár

A leveles tésztát kitekertem, addig amíg melegedett a tészta és a sütő, a körtéket megpucoltam és kis kockákra daraboltam. A tésztát megkentem a szilvalekvárral, majd rászórtam a körtét, meghintettem fahéjjal és cukorral. Az egyik végénél kezdve feltekertem, majd egy egész tojással megkentem. 160°-on 30 percig sütöttem. 


Langyosan a legfinomabb!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése