2011. november 26., szombat

FlyAngyalka teája

Ez az első évem, hogy ismeretlen személynek készítek (!) ajándékot karácsonyra. A FlyLady népes táborában jött az ötlet, hogy ajándékozzuk meg egymást. Én az alábbi teakeveréket készítettem el az ajándékozottamnak.

Homemade teát mutatok be. Persze csak fele arányban igaz a házi készítés, de már az is valami.

Hozzávalók:
1 narancs
1 alma
csipkebogyó
szálas fekete vagy zöld tea

A narancsot és az almát nagyon vékony szeletekre daraboltam, majd egy hétig szárítottam a szekrény tetején. Miután megszáradt kisebb darabokra tördeltem.
Patikában vásároltam darabos csipkebogyót és külföldi utamon szereztem be a kiváló minőségű szálas teát. Az összetevőket összekevertem és üvegbe töltöttem. Remélem ízleni fog annak, aki kapja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése