2012. június 25., hétfő

A paradicsomleves, mint olyan...

Igazából nem szereti a család nagy része, de most mégis rászántam magam időhiány miatt, hogy ezzel kápráztatom el őket. Annyira jól sikerült, hogy mindenki kétszer szedett belőle, a gyerekeket pedig a betűtésztás variáció igazán lázba hozza. Gyors, finom, egészséges, főleg ha friss paradicsomból tudjuk elkészíteni.

Hozzávalók:
300-400 grammos sűrített paradicsom
3 evőkanál liszt
3 evőkanál olaj
3 evőkanál cukor
pici só
bors
víz

Az olajból és a lisztből rántást készítettem. A sűrített paradicsomot annyi vízzel elkevertem, hogy paradicsomlé sűrűségű legyen, majd a rántást felöntöttem vele. Ízlés szerint borsoztam, picit sóztam és beletettem a cukrot. Felforraltam és forrás után még legalább 10 percig főztem. A betűtésztát sós, olajos vízben kifőztem és csak tálaláskor tettem bele, hogy ne szívja meg magát. Újbóli felmelegítéskor pici vízzel öntsük fel, mert besűrűsödik!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése