2011. június 15., szerda

"löcsó"

Ma gyors vacsit gondoltam ki, mivel délután strandra mentünk. Strand előtt előkészültem a hozzávalókkal. Felszeleteltem a paradicsomot, a paprikát, a vöröshagymát kockára vágtam. Én a lecsót tojással és virslivel készítem. Ismerjük a cukros, rizses, lecsókolbászos változatot is, de én azt nem szeretem, így nem is készítem el. Virsliből pedig a Délhús virslijét szeretjük, mert van neki egy kis füstös íze.
Amikor hazaértünk olajon megpirítottam üvegesre a hagymát, rádobtam a paradicsomot és a paprikát, majd elhagytam őket, vagyis hagytam őket jól összepárolódni. Amikor már a paradicsom héja összecsavarodott, akkor hozzáadtam a virslit. Így pároltam tovább kb. 4 percig, majd jól leöntöttem a felvert tojásokkal. Ízesítettem sóval, borssal. (Én a felvert tojásokat vegetával szoktam ízesíteni és kis tejet is öntök hozzá - vagy egy evőkanál tejfölt -, mert így könnyebb lesz a tojás.)
Sikerült az alábbi mennyiségekből egy hatalmas serpenyőnyi adag lecsót készítenem, de majdnem elfogyott.

- 4 db fehér paprika
- 3 db paradicsom
- 1 fej vöröshagyma
- étolaj
- só, bors
- 6 tojás
- 2 pár virsli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése