2011. június 18., szombat

szülinapi torta 1.0

Elkészült a főpróba. Lara leső szülinapjára elkészítettem a tortát.

A recept iránti észrevételeim.
22 cm-es tortaformában sütöttem ki a lapot, kicsit lapos lett, de megtöltve már igazi tortaformája volt.
Meggybefőtt helyett friss meggyet használtam, de ide több cukrot kellett volna használnom, mert kicsit savanyú lett a töltelék.
Mivel nem volt meggylevem, alternatív módon 1,5 dl almalevet és 1,5 dl tisztított vizet használtam hozzá.
A gesztenyemasszát az összeset elhasználtam és a töltelékhez a felét használtam, mert féltem, hogy az egynegyed kevés lesz a díszítéshez. Rizstejet vettem, meglepő módon semmi mellékíze nem volt.
Összegészében könnyed, nyári torta lett, mindenkinek ízlett (vagy csak nem merték kritizálni.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése